تورو دوست دارم

http://LoxBlog.Com" />


love

 

 http://up.iranblog.com/images/4iyyl526m9lgu6jflix.jpg
تورو دوست دارم مثل حس نجیب خاک غریب
تو رو دوست دارم مثل عطر شکوفه های سیب
تورو دوست دارم عجیب تورو دوست دارم زیاد
چطور پس دلت میاد من رو تنهام بگذاری
 
تورو دوست دارم مثل لحظه ی خواب ستاره ها
تو رو دوست دارم مثل حس غروب دوباره ها
تورو دوست دارم عجیب تورو دوست دارم زیاد
نگو پس دلت میاد من رو تنهام بگذاری
 
توی آخرین وداع وقتی دورم از همه
چه صبورم ای خدا دیگه وقت رفتنه
تو رو میسپارم به خاک
تورو میسپارم به عشق
برو با ستاره ها
 
تورو دوست دارم مثل حس دوباره ی تولدت
تور دوست دارم وقتی میگذری همیشه از خودت
تورو دوست دارم مثل خواب خوب بچگی
بغلت میگیرم و میرم به سادگی
 
تورو دوست دارم مثل دلتنگی های وقت سفر
تورو دوست دارم مثل حس لطیف وقت سحر
مثل کودکی تورو بغلت میگرم و
این دل غریبم رو با تو میسپارم به خاک
 
توی آخرین وداع وقتی دورم از همه
چه صبورم ای خدا دیگه وقت رفتنه
تورو میسپارم به خاک
تورو میسپارم به عشق
برو با ستاره ها


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:,ساعت 23:29 توسط kiarash| |


Power By: LoxBlog.Com